ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΣΩΣΤΟ – ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ

Σε μια στρατηγικής σημασίας συνεργασία με τον Γιάννη Βελέντζα Μαθηματικό M.Sc. δημιουργό του mathsedu


Το ψηφιακό μάθημα Γ Λυκείου – Μαθηματικά Προσανατολισμού (Θεωρία) αισιοδοξεί να βοηθήσει τους μαθητές στην κατανόηση της θεωρίας του βιβλίου και στην επιτυχή αντιμετώπιση των ερωτήσεων κλειστού τύπου των πανελληνίων των Μαθηματικών της Γ’ Λυκείου.

Περιλαμβάνει τεστ αξιολόγησης ανά ενότητα και επαναληπτικά, με ερωτήσεις κλειστού τύπου που επιλέγονται τυχαία μέσα από Τράπεζα Θεμάτων, η οποία, σε μεγάλο ποσοστό, αποτελείται από θέματα πανελληνίων προηγούμενων ετών. Επίσης, όπου κρίνεται απαραίτητο, γίνεται ανατροφοδότηση των ερωτήσεων, με σκοπό οι μαθητές να ξεκαθαρίσουν τα λεπτά σημεία της θεωρίας ενώ, παράλληλα, να μπορέσουν να λειτουργήσουν αυτόνομα.

Οι υποψήφιοι αφου μελετήσουν την θεωρία απο το ΣΧΟΛΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ .

πάνω στο:
ορισμός συνάρτησης
όριο συνάρτησης
συνέχεια συνάρτησης
διαφορικός λογισμός μερος Α
διαφορικός λογισμός μέρος Β

 

μπορούν να ελέγξουν με διαδραστικό τρόπο τις γνώσεις τους στη θεωρία με ερωτήσεις κλείστου τύπου Σωστο – Λάθος να βαθμολογηθεί η επίδοση τους και να δουν τις ορθές απαντήσεις με την αιτιολόγηση τους.

Την διαδικασία αυτή μπορούν να την επαναλάβουν αρκετές φορές αφού καθε φορά οι υποψήφιοι καλούνται
να απαντήσουν σε διαφορετικές ερωτήσεις.

Συνεπώς για τις ερωτήσεις πάνω στις ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ πατήστε πάνω στο σύνδεσμο LET’S PRACTICE που ακολουθεί στο τέλος κάθε παραγράφου

Συνεπώς για τις ερωτήσεις πάνω στις ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΟ πατήστε πάνω στο σύνδεσμο LET’S PRACTICE που ακολουθεί στο τέλος κάθε παραγράφου

Άδεια Creative Commons
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Δεν είμαι Robot *